2015. január 1., csütörtök

Én az angyal lány ;) egy kis bemutatkozás .

Sziasztok!

Először is szeretném egy kis bemutatkozással kezdeni.19 éves  Kecskeméti lány vagyok .A korom alapján fiatal ,de lélekben talán kicsit idősebb vagyok ettől a kortól :P és ez az egyik legfontosabb dolog amit velem kapcsolatban tudni kell.Különc ,lázadó ,és szabad személyiségnek mondanám magam .Nem rég döntöttem el ,hogy bele fogok kezdeni ebbe a blog dologba,mert roppantul szeretek írni és tele vagyok írásokkal amit  a későbbiekben megszeretnék itt veletek osztani a blogon.Hogy miért is lett a nevem angyal lány ?Nos aki hisz  a természetfelettiben ..a spiritualitásban ...az nézzen be hozzám gyakorta ,,ha szeretné ,mert én e téren is mindenképpen szeretnék írni nektek.Az angyal lány nevet azért találtam ki magamnak ,mert misztikus vonzódásom van ezekhez a csodálatos  lényekhez. ,és a mindennapjaimban is mindig ott szereplenek :) Tehát innen jött a név ,és erről még hallani fogtok sokat a blogon ha minden jól megy :) Sokféle dolog érdekel .Kissé ,sőt inkább nagyon filozófikus alkat vagyok...Elgondolkozom az élet legapróbb dolgain és ...Töprengek akár egy vízcseppen,is ahogy szépen lepereg ...a kezemen .,.és tulajdonképpen bármin.Akármiben képes vagyok gyönyörködni ,és bármin képes vagyok gondolkozóba esni ,mert én már csak ilyen vagyok :) Az íráson kívül imádok énekelni ,,ha úgy adódik talán még éneklős videókat is megosztok veletek :D Nos igen elég sokszínű egyéniség vagyok.Tőlem sok elmélkedésre számíthattok a szerelemről.Azt hiszem ez lesz az egyik fő dolog :D de e mellet még sok mást is tervezek.Egyenlőre ennyi rólam ,és csak remélem ,hogy ennyi is elég lesz .A továbbiakban úgy is megismerhettek :P Üdvözlettel az Angyal lány :P

2 megjegyzés:

  1. ;) hát már van szóval lesheted :D és még lesz jó sok :D ;) köszönöm amúgy :) <3

    VálaszTörlés