2015. január 14., szerda

" Ne vedd túl komolyan ! "

Olyan sokszor mondják nekem,hogy ne vegyem túl komolyan a dolgokat." Legyél laza,csak nyugodtan,élvezd az életet,mert a pillanat elszáll"-ilyesmiket kapok nap mint nap. Néha úgy érzem ,valamit elrontottak bennem.Hiba csúszott a rendszerbe ,vagy lehet ,hogy alapból rosszul vagyok összerakva .Egyszerűen képtelen vagyok komolytalan lenni a szerelemben.Látom ahogy mások tengenek-lengenek , ahogy ők mondják "lazulnak" ,én pedig borzasztó feszültnek tűnök mellettük ,mert egyszerűen én másban hiszek .A nagy szerelemben...
Az igaziban ,és képtelen vagyok valahogy beérni kevesebbel.Olyan sokszor elmondták pedig ,hogy itt rontom el .Erre fog rámenni az összes kapcsolatod ,és így tovább,de mi van ha én ezt nem hiszem és nem is akarom elhinni? Miért kellene hinnem bárkinek is ?Miért is mondják meg  nekünk folyton miben lehet hinni és miben nem ?Frusztráló ez ,hiszen végtére is én tudom mit akarok ,és ez az én életem.Felbosszant valahogy az a tény,hogy manapság mindig a tömeg gondolatok érvényesülnek.Nagyon kevés mostanában a boldog (és boldog alatt igazán boldogot értek) kapcsolat ,házasság.Alig hallunk olyan igazi sírig tartó örök szerelemről , ahol még annyi év után sem hal meg a szenvedély ,a szerelem ,és van valami elementális  erő ami a két ember lelkét összeforrasztja.Hol vannak ezek a szerelmek a mai világból?Meghaltak...,és sekélyes kapcsolatokban tengetjük a mindennapjainkat.,hazugságokban,boldogtalanul.Ha valaki elkezd beszélni a nagy szerelemről ,strucc módra sokan a homokba dugják a fejüket.,mintha csak nem is létezhetne .Amit nem látok az nem fáj,ezen az alapon gondolkoznak.Kinevetnek,és őrült álmodozónak nevezik azt  aki hisz még a mesében ,a nagy szerelemben.Azt mondják,hogy ez nem történhet meg .Védekeznek -" Ha meg is történik biztosan nem velem ,csak nagyon keveseknek adatik meg ,ehhez szerencse kell" és ezzel le van zárva az ügy.Mi van akkor ha nem szerencse kell hozzá hanem ...HIT ?!Azt hiszem ebbe bele sem gondolnak ,mert ebből van a legkevesebb az embereknek.Bárkivel megtörténhet ,azt gondolom.,és valóban mindössze a hit hiányzik sokakból.Amire nem vágysz ,amiben nem hiszel azt nem is kapod meg ,Hiszen kérted ?Vágytál rá ,?Hittél benne hogy megvalósulhat ?Nem..és ha nem akkor az univerzum,Isten ,a sors vagy bárminek mondhatod nem fogja tudni hogy te valóban ezt akarod tehát ,kapsz valami mást ,valami kevesebbet ,mert sosem vágytál többre.A gond talán itt kezdődik,hogy nem is vágyunk rá ,hinni pedig végképpen nem hiszünk.Beérjük kevesebbel.Ez az igazság.Sokáig úgy gondoltam,hogy tényleg velem van a baj ,és bennem van  a hiba.Túl komolyan veszem ,mert ugye ezt mondták ,megmondták nekem.Én viszont úgy döntöttem megrázom magam ,és nem hiszek ezekben .Azért ,mert mások félnek szembesülni az igazsággal nekem még nem kell.Félnek egyedül lenni ,félnek várni ,nem tudnak várni az igazira.Nincs elég idejük ,az élet rohan ,és ezekkel a kifogásokkal etetik magukat.Az emberek tele vannak kifogásokkal.Tulajdonképpen csak is kifogásaik vannak.Nem szeretem ezt!Sőt ,utálom !Néha meggyőzik azokat is erről akik eredetileg hisznek a nagy szerelemben .Hipnotizálják a másikat a hitetlenségükkel és mindezt miért ? Mindössze azért,mert ők többen vannak.,mert több a rossz kapcsolat ,rossz házasság ,és ezért abban is kell hinni nem igaz?Természetesen normális is ez ,és ez így helyes...Sajnos sosem tudtam egyetérteni ezzel  ,és ha ez arra vall ,hogy túl komolyan veszek mindent ,nos akkor vállalom ,hogy túl komoly vagyok.Talán csak az a baj,hogy nem érem be néhány kósza  és érzéki éjszakával,vagy nem elég egy hosszú de unalmas kapcsolat .A legtöbb szerelem még ha az elején szép is  egy idő után megfakul...Eltelik 1 év ,aztán kettő ,és így tovább és a hosszú évek után szépen lassan a kapcsolat alább hagy és...finoman szólva ..meghal..és akkor az szerelem?Vannak jó házasságok ,,szép kapcsolatok amik egy életen át tartanak ..50 év vagy 40 stb..de még is hiányzik .valami és a dolgok  megváltoznak.A két ember szerelme ,szeretetté válik ,és tiszteletté.Nem mondom,hogy egy ilyet találni rossz dolog,,csak azt mondom,hogy talán létezhet ettől valami több,és tényleg a legjobb eset még ez a kihülő szerelem amit találhatunk.Egy lelki társ...ezt mondják az ilyenre..de nem a másik felünk.egy lelki társ akivel szeretetben és tiszteletben leélünk egy életet ,de a lelke mélyén mindenki többre vágyik ettől...A többi kapcsolatról meg már ne is beszéljünk..az érdek házasságok vagy a pár év után elmúló eszeveszett kémiáról ... a tiszavirág életű szerelmekről..Ezek váltják egymást az életünkben .,meg aztán ott a sok hazug kapcsolat ,alkalmazkodás,kompromisszumok hada ,és őszinték semmiképpen nem lehetünk ..és még ha szeretünk is valakit tiszta szívből kicsit meghalunk ezek miatt.Az idegenség miatt...amit nem tudunk elnyomni ha rossz helyen vagyunk ,és nem az mellett akit isten is nekünk teremtett .Bárhogyan is legyen ,és bármi is legyen én még hiszek a mesékben.Nem számít hányan támadnak meg emiatt ,hiszen mindenkinek csak ez van a hite...,a hite a nagy és igaz szerelemben ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése